Guies d’animació a la lectura

Au, llegim!: La colla dels deu  

Guió de les activitats: Conxita Lladó; animacions: Tresa Calbó 2010

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció Au, llegim!: "La colla dels deu", de Joaquim Carbó. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre. Està estructurat en dues parts: "Comença a llegir" i "Ja l'hem llegit".

¡Voy a leer!: Sombra  

Guió de les activitats: Dina Abizanda i Cristina Santamaria; animacions: Tresa Calbó 2009

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció "¡Voy a leer!": "Sombra", de Paloma Bordons. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre. Està estructurat en dues parts: "Empiezo a leer" i "Ya lo he leído".

¡Voy a leer!: El pequeño vampiro se cambia de casa  

Guió de les activitats: Mireia Marès; animacions: Tresa Calbó 2009

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció "¡Voy a leer!": "El pequeño vampiro se cambia de casa", d'Ángela Sommer-Bodenburg. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre.

¡Voy a leer!: El palacio de los tres ojos  

Guió de les activitats: Roser Font; animacions: Tresa Calbó 2009

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció "¡Voya leer!": "El palacio de los tres ojos", de Joan Manuel Gisbert. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre.

 ¡Voy a leer!  

Guió de les activitats: Dina Abizanda i Cristina Santamaria; animacions: Tresa Calbó 2009

Material interactiu d'animació a la lectura format per una sèrie de guies de lectura de diversos llibres d'autors. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre. Està estructurat en dues parts: "Empiezo a leer" i "Ya lo he leído".

 ¡Voy a leer!: Fantasmas en peligro  

Guió de les activitats: Conxita Lladó; animacions: Tresa Calbó 2009

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció "¡Voy a leer!": "Fantasmas en peligro", de Eva Ibbotson. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre.

 Au, llegim!: Marduix  

Guió de les activitats: Imma Rubio i Rosa Mateu; animacions: Tresa Calbó

2009

Guia per a l'animació a la lectura que forma part de la col·lecció Au, llegim!: "Marduix", d'Enric Larreula. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre. Està estructurat en dues parts: "Comença a llegir" i "Ja l'hem llegit".

  Va de llibres: Ulisses, el corb  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2003

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil Ulisses, el corb, d'Antoni Garcia Llorca. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: No perdis el fil, Tasta'n quatre ratlles, Tot un personatge i Els jocs.

 Va de llibres: Un pam de primavera  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2004

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil "Un pam de primavera" de Joan Armangué. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: No perdis el fil, Tasta'n quatre ratlles, Tot un personatge i Jocs.

 Va de llibres: Triangles mortals  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2003

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil Triangles mortals, d'Olga Xirinachs. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: No perdis el fil, Tasta'n quatre ratlles, Tot un personatge i Els jocs.

Va de llibres: La cinquena gràcia de Collpelat  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2005

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil La cinquena gràcia de Collpelat, de Sebastià Sorribas. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: El llibre del mes, Tasta'n quatre ratlles, Tot un personatge i El joc.

Va de llibres: La dent de la Clara  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2003

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil La dent de la Clara, de Joles Sennell. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: No perdis el fil, Tasta'n quatre ratlles, Tot un personatge i Els jocs.

 Va de llibres: L'estany dels ànecs pobres  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja.Edu365 2004

Ressenya bibliogràfica del llibre L'estany dels ànecs pobres, de Fina Casalderrey, una novel·la que tracta el tema de la mort. Material interactiu per a l'animació lectora. Consta de quatre apartats: El llibre del mes, Tasta'n quatre ratlles, No perdis el fil i El joc.

  Va de llibres: Tot quant veus és el mar  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2005

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil Tot quan veus és el mar, de Gabriel Janer Manila. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de tres apartats: El llibre del mes, Tasta'n quatre ratlles i El joc.

 Va de llibres: Somnis de mar  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2006

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil Somnis de mar, d'Enric Lluch. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de tres apartats: El llibre del mes, Tasta'n quatre ratlles i El joc.

 Va de llibres: Ingrid  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja 2006

Ressenya bibliogràfica del llibre infantil Ingrid, de Núria Albó. És un material interactiu per a l'animació lectora. Consta de tres apartats: El llibre del mes, Tasta'n quatre ratlles i El joc. Conté un paràgraf extret del llibre, la fitxa bibliogràfica, un comentari sobre el llibre i un joc en forma de trencaclosques.

 Va de llibres: Cul de mal seient  

Núria Figueras, Argus.net, Christian Inaraja.Edu365 2003

Ressenya bibliogràfica del llibre juvenil Cul de mal seient, de Mercè Company. Material interactiu per a l'animació lectora que gira al voltant d'una nena que busca la seva vocació. Consta de quatre apartats: Tasta'n quatre ratlles, No perdis el fil, Tot un personatge i El joc.

 Au, llegim!  

Equip Edu365 2008

Material interactiu d'animació a la lectura format per una sèrie de llibres d'autors. Conté diferents tipus d'activitats que faciliten la comprensió lectora del llibre. Està estructurat en dues parts: "Comença a llegir" i " Ja l'hem llegit".