Ortografia castellana

Ortografía: Uso de la H, LL, Y  

Míriam Castillo Castillo 2005

Projecte d'activitats JClic per practicar l'ortografia de les lletres H, LL i Y en llengua castellana. Són activitats de relació paraula-imatge, escriptura, identificació, lectura, compleció i resolució de trencaclosques.  

Palabras, sílabas y acentuación  

Juan Antonio Vacas Rodríguez 2001

Projecte d'activitats JClic per aprendre i practicar les normes d'accentuació i els diftongs i hiatus en llengua castellana. Són activitats de lectura, relació, ordenació, identificació, memorització, separació de síl·labes i resolució de trencaclosques.  

 Las sílabas trabadas  

Vicente J. Alfonso Repullés 2002

Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per practicar les síl·labes travades BRA, FRA i TRA. Es troben classificades en dos blocs inicials: treballar per síl·labes i treballar per activitats. Són activitats d'audició,

 Ortografía  

Reinaldo Carrascosa Vallejo 2001

Projecte d'activitats JClic per practicar diferents aspectes de l'ortografia en llengua castellana. Les activitats estan distribuïdes en quinze temes de treball: Abecedari i ordre alfabètic; Majúscules; M abans de p i b; Ca, que, qui, co, cu, ce, ci; C, d, z; R, rr; G, j, gu, gü; B, v; S, x; Y, ll; H; Homònims; Regles ortogràfiques; Aprenc paraules i Sinònims i antònims.

La acentuación  

Manuel Catalán 2001

Projecte d'activitats JClic per practicar l'accentuació en llengua castellana. Les activitats es presenten en un sol bloc de treball que inclou exercicis al voltant de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.

Gusiletras  

Daniel María López Arroyo i Pascual Colón 1998

Projecte d'activitats JClic per practicar els següents aspectes de l'ortografia castellana: majúscules, so Z, so J, MP/MB,-D final, so B, homòfons, signes de puntuació, R/RR, junts i separats, regles ortogràfiques, so K, so G, Y/LL i ús del diccionari. 

Ortografía para 4º EP  

Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2006

Projecte d'activitats JClic per practicar diferents aspectes de la ortografia en llengua castellana. Les activitats estan agrupades en quatre blocs: Verbs acabats en -bir i -vir; Paraules que comencen per bus-, bur-, bu-; Verbs acabats en -ger i -gir i Repàs.