Títol: ENDEVINA, ENDEVINALLA... I LA FIRA D'INTERCANVI
Temàtica: Animació a la lectura Àrees relacionades: Medi Social
Centre: CEIP Pla de l'Ametller Responsable: Equip docent
Web http://www.xtec.cat/ceipremeibanyoles/

Per Sant Jordi a l’escola es celebra una fira d’intercanvi de llibres usats. Cada alumne ha de portar uns quants llibres que tingui a casa i estiguin en bon estat. Aquests llibres, segons la seva qualitat, se li canvien per punts (1-2-3 punts). Llavors a la fira pot canviar el total de punts que tingui per llibres. Cadascuna de les parades que hi ha a la fira té llibres que costen 1 – 2 – 3 punts. Per engrescar encara més als alumnes aquest curs s’ha fet un petit concurs d’endevinalles. A la biblioteca de l’escola es van penjar en un plafó unes endevinalles visuals. Els alumnes demanaven al seu tutor/a una butlleta de participació i posaven la resposta a l’endevinalla. Hi havia una endevinalla per Ed. Infantil, una per cicle iicial, una per cilce mitjà i una per cicle superior. Al dia de la fira es va fer el sorteig de guanyadors de les endevinalles. De premi hi havia un llibre de lectura per cada guanyador. La fira va acabar amb un bon berenar !!

Material de suport elaborat:

Les fitxes de les endevinalles.
curs 2006/2007