Pàgina principal PuntEDU
Llibres sobre biblioteca escolar que podeu trobar al CRP

Lladó Mulet, Cecília; Solé Rosell, Sílvia. Projecte marc per a la biblioteca mediateca. Rosa Sensat.
Grup Bibliomèdia. La biblioteca mediateca d'infantil a secundària. Proposta de treball. Rosa Sensat.
Centelles Pastor, Jaume. La biblioteca, el cor de l'escola. Rosa Sensat.
Cosials, Àlex; [traducció]. Directrius IFLA/UNESCO per a la biblioteca escolar. Col·legi de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya; Departament d'Educació.
Yáguez, Elena. Guía práctica para el desarrollo y dinamización de la biblioteca escolar en Secundaria. Centro de Investigación y Documentación Educativa, 2006.
Cerarols, Carme; Puig, Ignasi. Una biblioteca al centre. Crèdit variable. Llengua/Matemàtiques. Departament d'Ensenyament; Direcció General d'Ordenació Educativa.
Gamarra, Pierre; Leita, Joan; [traductor]. Llegir: per què?. El llibre i l'infant. Pirene Editorial.
Casas, Lola; Centellas, Hordi; Ginesta, Montse; [dibuixos]. Jo llegeixo. Una experiència de biblioteca d'aula al Cicle Mitjà. Pirene Editorial.
Guirado Pérez, Juan Andrés; [Facultat de Ciències de la Documentació de Universitat d'Alcalá]. El rincón de los documentos. Programa d'Informàtica Educativa.
Martínez, Concepció; Lisson, Assumpció; [coordinació]. La nova biblioteca escolar. Edicions 62.
Centelles, Jaume. Descobrim la biblioteca escolar. Graó.
Lisson, Assumpció; Amigó, Joan Lluís; Bosch, Pepita; Laplana, Mercè; Noguerol, Artur; Soler, Alba. El gust per la lectura. Departament d'Ensenyament.
Sempere, J; Miret, I.. Leer te da mas. Guía para padres. MEC.
Calleja, Seve; Salinasarmendariz, David; [coordinació]. Lumaki. Euskadiko Haur eta Gazteen Literatura. Departament de Cultura i Turisme del Govern Basc.

Jean, Georges; Molina, Caterina; [traducció]. El poder de los cuentos. Pirene Editorial.

Pàgina principal CRP
Pàgina principal PuntEDU