Un partit molt especial

Aquesta història va passar una vegada en el pati de l’escola del meu poble i pot resultar estranya, però tots les nens que estaven allà a l’hora de l’esbarjo són testimonis del que va succeir. Resulta que hi havia un partit de futbol entre els nens i nenes de 3r. i 4t. A la nostra escola ens agrada molt el futbol i sempre que podem estem jugant. Quan el partit estava més emocionant, de sobte, va aparèixer des del cel una nau espacial plena de llums, sirenes i coets que volia aterrar al bell mig de la pista poliesportiva. Ja us podeu imaginar les corredisses, els plors dels més petits, l’ensurt de les mestres... Però es va fer un gran silenci quan es va obrir la porta i va sorgir de dins la nau espacial un extraterrestre amb dues antenes al cap, una mena de trompeta al nas, dos braços molt curts i quatre cames.

L’extraterrestre va dir: Hola sóc del planeta Guemboy i m’agrada molt el futbol. Com que el vostre col·legi és el que juga millor, vinc a fer un partit, jo sol contra els 11 millors de la vostra escola

José Luis Jiménez