EXPOSICIÓ

CURS: ELS ARTISTES A L’ESCOLA

Es tracta de desenvolupar un projecte interdisciplinari, inclòs en el Pla de Formació del Professorat i coordinat per la professora Mila Torres,que té com objectiu principal introduir l’aprenentatge de l’art plàstic per mitjà del coneixement d’un artista local, apropant-lo als alumnes per desmitificar l’ésser “diferent”. El resultat d’aquesta interacció és l’exposició dels treballs realitzats com a cloenda del curs.

Aprenem a gaudir de l’art que ens presenten aquests artistes i del que els alumnes han estat capaços de produir. Desenvolupem sensibilitat davant les manifestacions artístiques i a la vegada aprenem a veure. Treballem l’educació emocional i les habilitats de pensaments. Durant el procés s’ha establert amb l’artista un vincle de comunicació en tots els nivells: plàstic, de llenguatge, matemàtic, musical, de coneixement del medi, de les TIC i, fins i tot, d’expressió corporal. Es a dir, es realitza un projecte interdisciplinari quepermet treballar totes les matèries a partir de l’àrea d’educació visual i plàstica.

Com a cloenda del curs es fa una exposició d’alguns dels treballs que s’han anat realitzat.

Els artistes que han format part d’aquest projecte són: Magda Esterli, Maria Romaní, Carles Bellosta i Jordi Junyent.

Han treballat en aquest projecte el professorat i l'alumnat dels centres: Escola Onze de Setembre, Escola Pilarín Bayés, Escola Taula Rodona i Escola Pau Picasso.

La formació i coordinació del projecte ha anat a càrrec de Mila Torres, doctora en història de l' art, formadora del professorat i mestra del CEIP Onze de setembre.

L’ exposició s’inaugurarà el dimecres 5 de maig a les 6 de la tarda.
I romandrà oberta per poder visitar-la fins el 16 de maig .

CALENDARI: Del 5 al 16 de maig 2010
HORARI: De 10 del matí a 8 del vespre (obert al públic en general)
LLOC:
Casal Pere Quart. Rambla 69

INSCRIPCIONS: Cal concertar la visita amb alumnes trucant al CRP,
C/Mare de les Aigües, 35, Sabadell.
Telèfon: 93.727.76.99
Correu-e: crp-sabadell@xtec.cat