Curs
Formació centres: modalitats

• Formació en centre

• Formació interna de centre: FIC
    Formació utilitzant protocols i materials en línia liderat i dinamitzat per un equip de coordinació.
    Itinerari guiat o itinerari propi. 30 hores (20h presencials, 10h treball personal)
    Acompanyament i certificació a càrrec del CRP –
    més informació

• Taller en centre: coordinats per Cap d'Estudis o Coordinador Pedagògic amb el suport del CRP.
    Formació adreçada a centres que ja han fet un assessorament i s'han marcat les pautes per fer-ne la transferència.
    12 hores presencials.

• Assessorament amb formador intern o extern expert en la matèria. El centre ho contempla en el seu pla de treball i el CRP fa tot el seguiment des de la proposta inicial.
    30 hores (20 h presencials, 10h treball personal)
    El cost d'aquesta activitat, si és amb formador extern va a càrrec del centre.

Si el centre decideix fer una d’aquestes modalitats de formació, cal fer la demanda omplint aquest formulari

• Formació per a centres

• Seminaris de coordinació: Directors/es, Caps d'estudis, Secretaris/es, Coordinadors/es Informàtica, Responsables Biblioteques escolars, Professorat mediador, Escoles Bressol, Centres d'educació especial...

• Formació d'equips de centre: Intercanvi pedagògic i formació de persones de diferents centres educatius que actuen com a impulsors o responsables del seu centre.

Curs 2013-2014