Programes dels cursos de formació . Curs 2008-2009

L’aula de ciències com a espai de treball científic

DIRIGIT A:

Educació Primària

OBJECTIUS:

1-       Promoure la reflexió del professorat, per iniciar millores i/o canvis , en la seva pràctica   docent.

2-       Gaudir aprenent a aprendre, a partir de generar dubtes i compartir estratègies i instruments per avançar en l’actualització científica i didàctica, tot valorant i promovent la importància del treball en grup i la creació de xarxes.

3-       Reflexionar sobre situacions didàctiques que integrin el fer, el pensar, el comunicar i l’aprendre a regular-se en interacció, com estratègies d’intervenció del professorat i com procediments habituals de l’alumnat, en la construcció dels propis aprenentatges.

4-     Integrar nous sabers i conèixer i aplicar els diferents materials de la dotació, incloses les eines TIC i els seus programaris, per aconseguir que l’alumnat entengui el seu entorn i pugui implicar-s’hi.

FORMADOR:

Equip  ICE

DURADA:

15 hores

CALENDARI:

2n trimestre

HORARI:

De 2/4 de 6 a  2/4 de 8 de la tarda

LLOC:

A concretar

MATRÍCULA:

Del 1 al 21 de setembre de 2008
A través d'Internet: http://www.xtec.cat/crp-sabadell/formacio
Informació al CRP, C/ Jardí, 4 -  Sabadell.
Telèfon: 93.727.76.99 @ crp-sabadell@xtec.cat