Programes dels cursos de formació. Curs 2008-2009

El Moodle com a plataforma pel treball amb l'alumnat

DIRIGIT A:

Curs adreçat al professorat de primària i secundària que vulgui complementar la docència tradicional amb la telemàtica a través de l'entorn Moodle. Calen coneixements a nivell d'usuari de navegació bàsica per pàgines d'internet bé amb l'Internet Explorer o el Firefox.

PROGRAMA:

Aquest curs ha de servir per conèixer els elements fonamentals de l'aplicació Moodle i capacitar els professors i professores per crear els seus propis cursos moodle (conjunt de recursos i activitats telemàtics).

Objectius:
1. Conèixer l'entorn Moodle i famimiaritzar-se amb les seves aplicacions des del punt de vista de l'alumnat.
2. Conèixer l'entron Moodle des del punt de vista del professorat.
3. Crear un curs moodle propi amb recursos (fonts d'informació) i activitats en línia.
4. Instal·lar moodle al phobos de l'XTEC (opcional)

Continguts:
1. L'entorn Moodle i les seves utilitats
2. Els recursos i les activitats moodle vistos des del punt de vista de l'alumnat.
3. La creació i gestió d'un curs moodle.
4. La creació de recursos per a un curs moodle
5. La creació d'activitats per a un curs moodle
6. La instal·lació del moodle al phobos o servidor de l'XTEC (opcional)

METODOLOGIA:

Es combinaran les explicacion a mode d'exemple amb el treball individual o en grup per crear un curs moodle propi

FORMADOR:

Josep Iu Cortés

DURADA:

20 hores

CALENDARI:

23 i 30 d’octubre, 6,13,20 i 27 de novembre i 4,11 i 18 de desembre i 8 de gener

HORARI:

De 6 de la tarda a 8 del vespre.

LLOC:

IES Ribot i Serra,    C. De Concha Espina n. 33 Sabadell

MATRÍCULA:

Del 1 al 21 de setembre de 2008
A través d'Internet: http://www.xtec.cat/crp-sabadell/formacio
Informació al CRP, C/ Jardí, 4 -  Sabadell.

Telèfon: 93.727.76.99 @ crp-sabadell@xtec.cat