Webs, blogs i llibres recomanats

BLOG POESIA

Si teniu una estona, en aquest blog hi podreu trobar molts recursos relacionats amb la poesia.

Poesiaula

Poesia infantil. Poemes per a nens i nenes d'infantil i primària. Autora: Isabel Barriel

Poemem

Jo poemo, tu poemes, ell/ella poema, nosaltres poemem, vosaltres poemeu, ells/elles poemen... Conjuguem tots junts el verb POEMAR

Poemem: experiències educatives

Darabuc.cat - literatura per a infants i joves

Darabuc.cat és un bloc dedicat a la literatura infantil i juvenil publicada en català amb un interès especial per la poesia; també fa atenció a d’altres temes, com les biblioteques (escolars i públiques) o la il·lustració.

Capsetes de fruita: poemes infantils

Poesi@.com edu365

Punts de llibre amb poemes de la Joana Raspall

Cicle Superior de Primària Escola Folch i Torres. - Esplugues de Llobregat

Centenari Miguel Hernández
Año Hernandiano

Recull del poeta a Bibliopoemes

MALETES DIDÀCTIQUES PLENES DE POESIA
SE Vallès Occidental IV - Sant Cugat
Maletes que ofereixen propostes de treball per iniciar als infants en el llenguatge poètic, alhora que també inclouen llibres de poesia on els alumnes poden endinsar-se i descobrir noves sensacions i canalitzar la seva creativitat

LLIBRES

Llibre virtual de poesia infantil i juvenil, amb poemes sobre la lectura, el llibre i la biblioteca. Està realitzat en commemoració del Dia de la Biblioteca 2009

Publicat a Cocentaina, municipi valencià, el 24 d’octubre de 2009, Dia de la Biblioteca. “Hem volgut rendir un homenatge a tots el bibliotecaris i bibliotecàries que d'una manera silenciosa, callada, de vegades arriscada, dia rere dia, treballen al servei de la nostra societat difonent la lectura i la cultura per tot arreu. Per tal de fer-ho, hem comptat amb la col·laboració d'un grapat d'amics i amigues poetes, de diferents indrets del món, que molt amablement ens han enviat un poema, en castellà o català.

Poesies amb suc. Antologia de poesia per a infants
.
Miquel Desclot

Una antologia de poesia per a infants, amb més de tres-cents poemes d’autors de tot el món: catalans, anglesos, bascos, italians, etc. S’hi ha recollit una mostra de l’obra, de vegades inèdita, de més de vuitanta autors.

Miquel Martí Pol
– Ed. Baula

Un llibre per a iniciar-se en el coneixement de la vida i l'obra de Miquel Martí i Pol, un poeta universal.

Poesia catalana per als nens i les nenes. Antologia. Susaeta

Selecció de poesies d’11 poetes catalans.

Curs 2010-2011