Presentació revista escolar LA CEBA

Rambla, 69 - Sabadell
DIA: 2 de maig
HORARI: 18 hores

La revista La Ceba d'aquest curs, dedicada als projectes del cicle superior, ha passat de ser editada en paper a tenir un format digital, utilitzant els llocs web de l'XTEC. Pensem que el pas és important, perquè obre una nova etapa de treball col·laboratiu entre els centres de primària públics de la nostra ciutat, utilitzant les eines digitals.

Presentarem la revista en una acte al Casal Pere Quart, en el qual la Sra. Carme Barba, mestra i cofundadora de la Comunitat Catalana de WebQuest, ens parlarà de les possibilitats d’innovació de les propostes didàctiques que utilitzen recursos d’Internet.

Després, veurem diferents articles de la revista, que serà accessible a la pàgina del CRP, a partir del dia 9 de maig, festa de la Salut.

DIA: dilluns, 2 de maig
HORA: 6 de la tarda
LLOC:Casal Pere Quart, Rambla, 69.

El mateix dia repartirem cartells anunciadors per penjar als centres i fulls de mà per a l'alumnat participant, dissenyats per l’alumnat de cicles formatius de l' institut Agustí Serra.

Hi sou tots convidats: equips directius, tutors, alumnes... Només cal que ens digueu quants vindreu trucant al
CRP: tel. 93 727 76 99,
Regidoria d’Educació de l’Ajuntament: tel. 93 745 33 00,