| 
           
            |  | CEIP 
              MIQUEL MARTÍ POL | DATA: 
              Febrer 2006 |   
            |  | NIVELL:Educació 
              Infantil | ÀREA: 
              Llenguatge verbal |   
            | OBJECTIUS | · 
              Reconèixer un conte.· Fer hipòtesis per descobrir 
              el conte.· Observar els personatges de la làmina.·	
              Adquirir vocabulari.· Fer conversa sobre el desenvolupament 
              del conte.· Ordenar el conte mitjançant làmines.·	
              Altres...... |   
            | CONTINGUTS | · 
              El conte popular |   
            | MATERIAL | · 
              Làmines tamany A3 (o semblant) per poder penjar o passar 
              amb el reproductor de cossos opacs, canó... |   
            | DURADA | · 
              Una sessió per la presentació del conte, ( es poden 
              allargar les sessions per fer el dibuix, text, etc...) |   
            | PERIODICITAT | · 
              Una vegada a la setmana per l'activitat en concret. Més sessions 
              si introduïm, dibuix del conte, frase explicativa etc...... |   
            | DESCRIPCIÓ 
              DE L'ACTIVITAT | · 
              S'ensenya als alumnes una làmina, més o menys explicita, 
              (depenent de l'edat).d'un conte que ells coneguin. Hauran de reconèixer, 
              fent conversa, de quin conte es tracta. En cas de que amb una làmina 
              no el reconeguin se n'ensenyarà una altra. Un cop s'hagi 
              reconegut el conte, es trauran la resta de làmines i s'ordenaran 
              situant-los en el temps ( abans, després...).Un cop haguem 
              ordenat el conte, els alumnes que es vegin capaços, amb l'ajut 
              de la mestra, l'explicaran a la resta del grup. |   
            | COMENTARIS | · 
              Es poden ensenyar dibuixos, desconeguts per ells, però que 
              facin referència al conte.· Es pot situar el conte 
              en l'època actual.· Fer-ne un projecte, · Inventar 
              contes seguint l'estructura del que hem explicat...· Etc... |  |