RECURSOS LLENGUA
puntedu
cesire cirel. Centre de suport a la innovació i recerca educativa en llengües
Aventura't amb l'ortografia - edu365.cat
Escola oberta català - Escola oberta castellà
Una mà de contes
Webquest de llengua castellana i literatura. Ana Basterra.
Estratègies per llegir críticament a Internet. En aquesta web hi trobareu un recull dels aspectes teòrics sobre aquest tema i un catàleg d’estratègies per llegir a Internet d’una manera eficient.
Espai de llengües pretèn ser una caixa de recursos virtual entorn el tema de la diversitat lingüística i el centre educatiu. Servei Educatiu del Gironès.
Dictats en línea
Omniglot recursos sobre la llengua i informacions sobre llengües, alfabets i sistemes d'escriptura.
L'ésAdir és el portal lingüístic de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Pretén donar respostes clares i concises als dubtes més habituals que planteja l'ús de la llengua als mitjans de comunicació.
Portafolio europeu de les llengües. És un document que incorpora els principis de promoció del plurilingüisme, reflexió sobre l'aprenentatge i autoevaluació dels aprenentatges.
Llengües d'origen.
Llengua materna.
Catàleg de literatura infantil i juvenil
Materials didàctics del seminari El gust per la lectura
Lingua Món. Casa de les llengües
Itineraris de lectura. Gencat. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació.
Què llegeixes?
Fòrums amb autors. 50 autors formen part del programa de la campanya dels "Itineraris de Lectura" que la Institució de les Lletres Catalanes subvenciona a centres educatius mitjançant un conveni amb el Departament d'Educació.
Versió electrònica de la Gramàtica de la llengua catalana
Programes educatius internacionals. Estades lingüístiques
Recursos TIC a l'àrea de llengua
CRP del Vallès Occidental I- Sabadell - S. Quirze del Vallès