UN VOL PEL VALLÈS

GUIA DEL MESTRE

Objectius del projecte

1. Promoure el coneixement de la comarca del Vallès Occidental.
  2. Fomentar el treball cooperatiu i col·laboratiu.
  3. Millorar l'assoliment de les competències bàsiques.
  4. Incentivar l'ús didàctic de les tecnologies de la informació i la comunicació als centres educatius.
  5. Impulsar la relació entre alumnes de diversos centres.

Funcionament

El primer pas és fer la inscripció.

La primera activitat que farem serà conèixer el protagonista, el drac Trac i després ens presentarem tots els grups participants.

Un cop ens coneguem ens caldrà anar seguint les propostes de treball que el Trac ens anirà fent a fi de treballar la comarca del Vallès.

En concret, el projecte està estructurat en els blocs següents: situació, relleu, rius, clima, flora i fauna, població i tradicions.

De cada un dels blocs el Trac i el seu amic l'esquirol donaran als alumnes la informació de la feina a fer.

Part de la feina feta quedarà recollida a la web del projecte a fi de compartir-la amb els nens i nenes de les altres escoles.

Quan acabem ens enviarem algun missatge de comiat i de segur que ens quedaran ganes per seguir treballant cooperativament amb els mestres i els nens i nenes de les altres escoles.

Destinataris
Projecte pensat per treballar la comarca del Vallès Occidental amb alumnes de cicle mig de primària.

Participació
Es participa per grups classe.

Llengua
La llengua de participació al projecte serà el català.

Observacions
Cal que totes les fotografies, dibuixos, esquemes siguin originals. Si feu servir materials d'altres persones cal indicar-ne la procedència.

Cada grup pot aportar tantes contribucions al projecte com vulgui.

Llegenda de les icones utilitzades al projecte

Recull d'enllaços i materials

Contacteu amb crp-sabadell@xtec.cat

Pàgina iniciTornar a la pàgina d'inici