II Concurs d'Oratòria de la Selva

La Fundació Privada Catalana per a l'Ensenyament de l'Idioma Anglès i l'Educació en Anglès, i el Fons Joan Riera Gubau han convovat, aquest curs 2008/09, el Concurs d'Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva, adreçat a alumnes del Cicle Superior d'Educació Primària i del primer cicle d'ESO de centres educatius de la comarca de la Selva.

Hi ha hagut 53 participacions vàlides en el concurs, 12 de les quals han passat a la fase final, que s'ha resolt a la Seu de la Fundació Riera el dissabte, 16 de maig, de 11 a 13h, amb la intervenció dels finalistes davant el jurat en en acte públic.

Imatges de l'acte

Presentació

Acomiadament

Alumnes Primària