Punt de Trobada
Seminari de Caps d'Estudis/Coordinadors/es Pedagògics. Selva I
 
Informacions recollides pel SE de la sessió de valoració/planificació del 5 de juny de 2008

Part 1: Valoració

  • Prèvia:
    • Recordatori des del CRP del procès de generació i organització del Punt de Trobada.
    • Exposició dels aspectes a valorar: temes tractats, dinàmica de les sessions.
  • Valoracions. En general són molt satisfactòries, destacant els aspectes següents:
    • Satisfacció pels temes tractats per la seva practicitat.
    • Molt positiu el compartir espai i tasques comunes de Caps d'Estudis.
    • Es té la percepció que les sessions són d'ajut.
    • El trobar-se ha afavorit poder compartir temàtiques comunes que preocupen, ha ajudat a desengoixar.
    • Tot el que s'ha tractat ha estat d'utilitat.
    • S'ha tingut la sensació que els temes es resolien i les sessions s'aprofitaven.
    • Ha solucionat una mica la solitud que els Caps d'Estudi perceben dins el seu centre.
    • Es valora molt bé la informació de la WEB, així com la immediatesa de la publicació.
    • S'ha valorat molt bé la claredat en l'exposició dels temes.
    • Destaca per damunt dels altres la sessió de competències bàsiques i la clarificació dels criteris del PFZ.
    • Les escoles petites han precisat la satisfacció pels temes, malgrat no ser seus pròpiament.
    • S'han valorat molt bé les aportacions del Servei des dels 3 serveis (EAP, CRP, LIC)
  • Suggeriments i aspectes a millorar.
    • Incloure un espai de novetats del Departament en l'Ordre del Dia.
    • Disposar, per part de tothom, d'un llistat d'assistents i telèfons de contacte.
    • Durada de les sessions massa llarga (les compartides amb les generals). Es proposa separar-les.
    • Necessitat de fer més reunions, més curtes i més sovint, i incloure presentació de recursos.

Part 2: Planificació curs vinent

  • Moderació: es valora la oportunitat de seguir fent la moderació des del SE, atès el seu rol de persones externes al grup.
  • Temes: Hem establert un catàleg de diversos temes (vegeu formulari)
  • Hem acordat deixar la setmana del 9 al 13 per contestar el formulari de planificació.
  • Hem acordat establir equips de coordinació per tirar endavant la planificació de cada sessió.
  • Hem acordat que el tema de la primera sessió del curs vinent serà l'avaluació, que l'equip de coordinació estarà compost per: SE, Rosa Costa, Erika Bartolomé i Estefania Torres. Es farà una trobada entre els centres i el CRP al CEIP Dr Carulla per qüestions de suport a la implementació de les eines col.laboratives (26.06 a les 9h)
  • Hem presentat dues eines col.laboratives: Skype i GoogleDocs.
  • Hem acordat que en les sessions es deixi un espai per tancar els temes de la sessió anterior.
  • Hem acordat desvincular les sessions de Punt de Trobada de les generals de coordinació.
  • Hem acordat fer les sessions en dijous al matí. Hi ha una proposta de calendari (no consensuada):
    • 2 d'Octubre, tema: avaluació (Coordinació: CEIPs Carulla, El Bruc. Montseny) 10.30 a 12.30, amb dinar al final de la sessió.
    • 4 de Desembre, 9.30 a 11.30
    • 15 de Gener, 9.30 a 11.30
    • 12 de Febrer, 9.30 a 11.30
    • 15 de Maig, 9.30 a 11.30