Jornada: Camp de la Pau a l'Institut Príncep de Viana

El 25 d'octubre de 2011, l'Institut Príncep de Viana va preparar una trobada internacional en el marc de l'experiència intercultural del Camp de la Pau, organitzada per la Fundació Fòrum Universal de les Cultures.

Els alumnes, el professorat de l'institut i representants del Districte de Sant Andreu van rebre als joves de Dakar (Senegal), Dacca (Bangladesh), Ho-Chi-Minh (Vietman), Aman (Jordania), Salvador de Bahía (Brasil), Maputo (Mozambique), Monterrey (México), Rosario (Argentina), Nàpols (Italia) i els van acompanyar a la sala d'actes per donar-los la benvinguda en diferents idiomes i oferir-los una audició musical.

Després de la xocolatada i un concert al pati, interpretat per diferents grups de l'institut, es van organitzar diferents tallers i activitats col·laboratives.

Realització del mural participatiu "I llavors... la pau". Tots els alumnes de 2n d'ESO juntament amb els nois i noies del Camp de la Pau van pintar les columnes de l'edifici. Tots i totes van posar la seva llavor per a la convivència i la pau al món. El projecte ha estat dissenyat i tutoritzat per alumnat de 2n curs del cicle d'Arts Aplicades al Mur, de l'Escola Superior de Disseny i d'Art Llotja.

A participative art project. Children from all over the world painting seeds that symbolize peace seeds for the future.
Llotja art school in collaboration with IES Príncep de Viana and Camp de la Pau 2011. Barcelona. October. 2011.

Elaboració de punts de llibres

El missatge de la pau: es van fer polseres que els nois i les noies visitants es van emportar d’obsequi

Pintura dels "‘Paraigües de la Pau" que s'exposaran als actes de la Tardor solidària

La jornada va cloure amb un emotiu comiat.