El Racó de l'Escola Bressol
de Sant Cugat
L'Escola bressol al carrer

Aquest curs es molt especial per les Escoles Bressol Municipals. Ens han guardonat amb el premi ciutat de Sant Cugat, per la nostra tasca educativa dedicada als mes petits de la ciutat durant mes de 25 anys. Això ens ha motivat a portar l’escola bressol al carrer per poder compartir amb la ciutat la vida quotidiana de les escoles.
L’hem portada a traves d’una exposició a les botigues de la ciutat.

L’ESCOLA BRESSOL AL CARRER

Aquesta exposició fa una pinzellada, de les capacitats, dels processos d’aprenentatge dels infants i del que es viu dia a dia a les escoles. Hem volgut portar la vida quotidiana de l’escola al carrer i transmetre a la ciutat una espurna de cultura de la infància.
La podeu veure fins el 30 de maig als aparadors dels carrers: Santiago Rossinyol, Santa Maria, Valldoreix i Villà.

curs 2007/2008