família escola

maletes

Relació família escola
Família i escola. Junts x l'educació, Departament d'Ensenyament

La corresponsabilitat entre l'escola i la família és clau per a l'èxit educatiu
Aquest vídeo reflexiona sobre la necessitat de relacionar-nos-hi amb confiança, respecte i ben entesa, 14.03.2017

jordi collet

Jordi Collet Sabé
És sociòleg, educador social, i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic (UVic).

El paper clau de les famílies a l'escola

Algunes publicacions i vídeos

Famílies, escola i èxit: millorar els vincles per millorar els resultats. Treball conjunt amb els centres escolars per a la millora de les relacions i el vincle entre família i escola, partint de la hipòtesi que el vincle família‐escola ben treballat reverteix en la millora del resultats de l'alumnat

Millors vincles, millors resultats?

Com millorar els vincles entre docents i famílies?

Un millor vincle entre les famílies i l’escola pot contribuir a la millora dels resultats de tot l’alumnat?

Sense les famílies i la comunitat no es pot fer una bona escola. Entrevista a Jordi Collet. Diari d'Educació 14.2.2017

anna ramis

Anna Ramis
Formadora de mestres, professors i directors de centres educatius en exercici, conferenciant i assessora d’Ampas

Algunes publicacions i vídeos

Camí cap a la responsabilitat i autonomia en les tasques escolars

Set maneres per motivar els nostres fills a rendir millor a l’escola
Article de la Fundació Faros on s’orienta els pares per aconseguir que els fills tinguin una actitud positiva per aprendre.

Com ajudar els fills en els estudis
En aquest espai de ràdio, "Blog de pares", emès per Catalunya Ràdio, el professor Ramon Casals ens parla de com prevenir el fracàs escolar a casa.

Tareas escolares: camino hacia la responsabilidad
Aquest article del web Eduquemos en la Red ens parla d'alguns aspectes importants que cal tenir en compte per crear bons hàbits d'estudi en els fills adolescents.

La gestió del temps d'estudi. Propostes d'intervenció
Rafael García Ros i Francisco Pérez González del Departament de Psicologia Evolutiva
i de l’Educació de la Universitat de València

Hàbits d'estudi i gestió del temps

L'orientació acadèmico professional

Aquest apartat del web Estudiar a Catalunya presenta recursos d'orientació educativa, acadèmica i professional amb la finalitat d'ajudar els centres, les famílies i els joves en la construcció del seu itinerari formatiu, professional i projecte de vida.

JOVES

CENTRE