Servei Educatiu del Vallès Occidental IV - Sant Cugat del Vallès
Pla de formació de Zona
curs 2011/12
Espai del formador/aa
Algunes consideracions importants per a la gestió de l'activitat

Seguiment de l’Assistència i de la certificació:

La gestió del PFZ es fa a través del programa informàtic (GTAF) http://aplitic.xtec.cat/pls/gtaf/inici, que s’activa una setmana abans de la data d’inici de l’activitat. És important que comprovis si hi tens accés, ja que sinó haurem de donar-te’l.

Des del programa GTAF et pots imprimir:

el llistat d’assistents, el full de signatures, l’acta de l’activitat.

Per altra banda pots fer el seguiment de l’assistència dels alumnes després de cada sessió.

En acabar l’activitat ens has de fer arribar el full de signatures i l’acta de l’activitat signada. A l’Espai del Formador hi ha una petita guia d’ús del GTAF, i des del CRP procurarem col·laborar en cas que tinguis qualsevol dificultat.

És important fer un seguiment acurat de l’assistència, en especial durant les dues primeres sessions. Recorda al professorat assistent que per tenir la certificació cal haver assistit al 80% de les sessions.

Des de maig de 2007, els certificats de formació (com a alumnat i com a formadors) es troben a internet. Per poder tenir-hi accés cal disposar de la identificació i contrasenya de la XTEC, i per a qualsevol dubte sempre podeu contactar amb el CRP.

Cal que els assistents revisin amb atenció si les dades que apareixen en el full de signatures (nom i cognoms, DNI, centre de treball) són correctes, per evitar errades als certificats. Haureu de comunicar al CRP quines són les dades que caldria esmenar.

Incidències

Pot passar que hi hagi assistents que no surtin al llistat, en aquest cas, comuniqueu-ho al CRP, ja que som nosaltres qui podem gestionar les assignacions a les activitats de formació

Programa de l’activitat

Recorda que si encara no has entregat el programa:

metodologia, objectius, continguts i dates

de l’activitat al CRP cal que ens el facis arribar, preferentment per correu electrònic, en el decurs de les dues primeres sessions.

Avaluació

En acabar l’activitat els assistents han d’omplir el qüestionari ,

com a formador/a si és una activitat de professorat de diversos centres cal que omplis el model i

si és un assessorament en centre cal que omplis el model i que l’equip directiu ompli el qüestionari

Si ets coordinador d’un Grup de Treball cal que omplis el model

Documents necessaris per poder tancar l’activitat

Un cop acabada l’activitat, i en un termini màxim de quinze dies després de l’última sessió, ens has de fer arribar les enquestes d’avaluació, l’acta amb la teva signatura i el full de signatures (si ens la fas arribar per correu postal, et demanaríem que et fessis una fotocòpia, per seguretat)

Full de dades personals i bancàries

T' adjuntem la fitxa de dades personals i bancàries per poder fer efectiu el pagament de la vostra activitat.

curs 2011/2012