G.T. ANGLÈS   ENGLISH DAY: THEATRE FAIR

El passat 9 de juny es va celebrar a la Casa de Cultura de Valldoreix l'English Day: Theatre Fair, una mostra de teatre en anglès. Van participar-hi 350 alumnes de les escoles CEIP Ferran i Clua, CEIP Collserola, CEIP La Floresta, CEIP Gerbert d'Orlhach, CEIP Pins del Vallès, Col.legi Sta. Isabel, de Sant Cugat i CEIP Els Arenys i CEIP Mare de Déu de Montserrat, de Castellbisbal.

Els grups de teatre col.laboradors van ser:
IPA Productions
Blue Mango

Anima't
Aquests grups van participar-hi de manera desinteressada. Moltes gràcies
.

Es van fer tres grups de 110 alumnes; anaven rotant en funció de l'obra que els tocava per horari. Les obres de teatre tenien una durada de mig hora, amb la característica que eren musicals i interactives, i reclamaven la participació dels nois i noies, fent servir l'anglès com a llengua vehicular

Tot un èxit de participació, de contingut i d'organització d'aquest primer English Day, per part del Grup de Treball de mestres d'Anglès. Els organitzadors volen també agrair els diversos patrocinadors i col.laboradors:

l'ICE de la UAB, el CRP de Sant Cugat, Hewlet Packard, l'EMD Valldoreix, Editorial OUP, Editorial Richmond, Editorial Cambridge / Cruïlla, Editorial Heinemann, APAC i l'Ajuntament de Castellbisbal

curs 2004/05