Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental IV - Sant Cugat
  GT Educació Física de Primària
IV JORNADA ESPORTIVA INTERCENTRES

El passat 13 de juny es va celebrar a la zona esportiva de Coll Favà de Sant Cugat la IV Jornada esportiva, organitzada pel Grup de Treball de mestres de primària de Sant Cugat. Van participar-hi 300 alumnes de les escoles CEIP Ferran i Clua, CEIP Collserola, CEIP La Floresta, CEIP Gerbert d'Orlhach i CEIP Pi d'en Xandri de Sant Cugat i CEIP Torre de la Llebre de Rubí.

Es van proposar 9 activitats diferents: Aeròbic, rugbi, tennis, korfball, volei asseguts, futbol, futbol paralímpic, curses d'orientació i el joc dels cocoteros.

Els organitzadors volen també agrair els diversos col.laboradors, la seva valuosa ajuda: OMET, Poliesportiu de Coll Favà, Federació de curses d'orientació, Rugbi Sant Cugat, Federació catalana de tennis, DIR, ICE de la UAB, CRP de Sant Cugat, i Ajuntament de Sant Cugat.

curs 2004/05