V JORNADA ESPORTIVA INTERCENTRES

El passat 15 de juny es va celebrar a la zona esportiva de Coll Favà de Sant Cugat la V Jornada esportiva, organitzada pel Grup de Treball de mestres de primària de Sant Cugat. Van participar-hi 300 alumnes de les escoles CEIP Ferran i Clua, CEIP Collserola, CEIP La Floresta, CEIP Gerbert d'Orlhach i CEIP Pi d'en Xandri de Sant Cugat

Es van proposar 8 activitats diferents: Batuka, tennis, tennis taula, korfball, beisbol, paracaigudes, atletisme i el joc dels cocoteros.

Els organitzadors volen també agrair els diversos col.laboradors, la seva valuosa ajuda: OMET, Poliesportiu de Coll Favà, Federació de curses d'orientació, Rugbi Sant Cugat, Federació catalana de tennis, Club futbol Barcelona secció beisbol, Club muntanyenc, DIR, ICE de la UAB, CRP de Sant Cugat, i Ajuntament de Sant Cugat.

curs 2005/06