Centre de Recursos Pedagògics Vallès Occidental IV - Sant Cugat del Vallès

Concurs d'aforismes
a Sant Cugat

1a Jornada d'Educació Infantil 0-6

L'Autonomia: una mirada de confiança

L'Escola Bressol al carrer

El CEIP Gerbert d'Orlhac guanya el IV certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta
  Com les escoles de Sant Cugat afronten la crisi de l’aigua

Trobada d'alumnat mediador

Dels IES de Sant Cugat, Rubí, Castellbisbal i Ripollet.

La panera dels tresors: Una proposta pedagògica amb molt de contingut.

Ens ho expliquen a l'Escola Bressol Cavall Fort de Sant Cugat.

Mostra de fotofilosofia

Eines per a l’aprenentatge del filosofar

Per celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia (UNESCO) ha convocat la Mostra de fotofilosofia 2008. Es tracta de promocionar el pensament filosòfic a secundària tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i d’altra banda, cercar noves formes de col.laboració entre els seminaris de Filosofia dels IES. L’objectiu és aplegar  “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Podeu veure les produccions dels alumnes d'alguns dels IES de Sant Cugat que han participat mostrant un alt nivell

O R E L L E S D E B U R R O

En Jordi Beltran de l'IES Angeleta Ferrer, ha posat en marxa un bloc sobre filosofia a secundària. Pretén recollir-hi els elements virtuals que fa servir a les classes i algunesreflexions sobre la pràctica filosòfica a secundària.
El nom no vol (pace Freud) referir-se al càstig escarnidor, sinó a l'oïda per sentir el que es cova a la web. I per col·laborar a la mitologia catalana.

S'agrairan comentaris o enllaços, si hi trobeu quelcom del vostre interès.

Angie's Radio. Vols escoltar els interessantíssims programes de ràdio que fan a l'IES Angeleta Ferrer a les classes d'anglès?

angiesprogramme

Blog per treballar l'anglès a l'ESO. L'IES Angeleta Ferrer us convida a fer una ullada

curs 2007/08