jornades educació infantil Sant Cugat 2015

PROGRAMA DE LA JORNADA
- Recull fotogràfic

9 a 9,30h Lliurament de la documentació

9,30h Presentació de les Jornades a càrrec de la Sra. Esther Salat, Regidora d’Educació, Universitat i Família de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

10 a 11h Diàleg a càrrec de Carles Capdevila i Carme Thió.

11 a 11,30h Pausa cafè

11,45 a 12,45h 1a Ronda d’experiències *

13 a 14h 2a Ronda d’experiències *

14 a 15h Cloenda amb Dansa, companyia “Encreixent” amb l’espectacle Explica’m

EXPERIÈNCIES

1. L’escola del bosc, curiositat, natura i llibertat. Escola del Bosc d'Igualada.

2. Inici de noves mirades en l’acompanyament dels més petits. EB El Passeig, d'Hospitalet.

3. Encuriosits per la llum i l’ombra. Escoles Bressol Municipals de Sant Cugat

4. L’evolució pikleriana del nostre equip educatiu. EBM El Gargot de Parets del Vallès

5. Projecte singular: Espais de lliure circulació que fan possible atendre el desig de l’infant i alhora generadors d’encontres quotidians en la convivència d’infants grans i petits. EBM El Molí de les Planes Sant Cugat.

6. Els espais, una forma de començar el dia a l'Escola Cooperativa El Puig d'Esparraguera.

7. Repensant espais: l'escola que ens acull. ESC de Mura

* Es podrà assistir a dues experiències que es triaran en el moment de recollir la documentació

curs 2014/15