Serveis Educatius del Vallès Occidental
Sant Cugat , abril 2009

El passat 28 d'abril vam celebrar a l'Escola Municipal de Música
M. Victòria dels Àngels
de Sant Cugat, la 2a Trobada d'alumnat mediador, dels Instituts:

IES Castellbisbal
(Castellbisbal), IES La Ferreria, IES La Ribera (Montcada), IES Can Mas, IES Palau Ausit (Ripollet), IES Ramon Casas (Palau-solità i Plegamans), IES Duc de Montblanc, IES J.V.Foix, IES L'Estatut, IES La Serreta (Rubí), IES Angeleta Ferrer i Sensat, IES Arnau Cadell, IES Joaquima Pla i Farreras i IES Leonardo da Vinci (Sant Cugat del Vallès)

Van participar 200 alumnes.

Els grups de mediadors/es de cada centre, van organitzar tallers simultànis pels seus companys i companyes.
Els tallers van ser: Iguals/Diferents. La confiança. Quina cara!. El paper del mediador. Risoteràtia. La rumorologia o la clínica del rumor. Els nombres. Autoafirmació. Relaxa't. Punt de vista. Jocs cooperatius. Negociació. Emociona't. Respecte i intimitat. +informació

L'acte va ser organitzat pel Seminari de Mediació escolar (SGFiDPD), Serveis Educatius de Rubí, de Montcada i Ripollet, Castellar i Sant Cugat, amb el suport dels Serveis Territorials del Vallès Occidental, i l'Ajuntament de Sant Cugat.

vídeo del diari digital cugat.cat

Àlbum fotogràfic elaborat per Carolina Egea de l'IES Angeleta Ferrer

curs 2008/09