Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental IV - Sant Cugat del Vallès
MEDIATECA DEL CRP- REPOSITORIS DE RECURSOS EDUCATIUS

Tenim a la vostra disposició una mediateca (llibres, pel.lícules, revistes, maletes didàctiques, etc...) especialitzada en temes de psicopedagogia i de didàctica de les diferents àrees curriculars i temes transversals. Tot el material està en servei de consulta i en préstec. Estem a la vostra disposició per ajudar-vos en la cerca del material. També disposem d'alguns aparells de tecnologia audiovisual en servei de préstec.

Cerca de materials en préstec al CRP

cercadors

Merlí: Cerca de Recursos didàctics, físics i on line

Poti-poti de recursos
elaborats pel CRP de Sant Cugat

:
Recull de repositoris de recursos educatius

Merlí
és un catàleg de recursos educatius digitals
desenvolupat pel Departament d'Educació amb l'objectiu de proporcionar a la comunitat educativa materials didàctics,

Alexandria
és una biblioteca de recursos
per facilitar la localització i intercanvi de materials educatius digitals. L’accés als recursos d’aquesta biblioteca és obert. Ara bé, per valorar els materials existents o bé, fins i tot, per compartir recursos nous, és necessari disposar de nom d’usuari/ària i contrasenya de la XTEC.

Espai Internet: Els webs més útils, els més curiosos, els blogs més interessants, el més nou a la xarxa i també el més divertit... Són algunes de les propostes que anireu trobant en aquest blog, reflex de l'"Espai internet" que s'emet setmanalment al "Telenotícies cap de setmana" de 3cat24.

mercefoguet

Recull d’adreces de web’s, blocs…. per utilitzar a l’escola: bloc realitzat i actualitzat per l'assessora TIC del Serveis Territorials d'Ensenyament del Vallès Occidental.

edu3cat

Edu3.cat és un portal de ràdio i TV educatives.
El fons del portal l'integren materials de Televió de Catalunya, TV3, Catalunya Ràdio, Departament d'Ensenyament i d'altres ens. Actualment compta amb 7000 audiovisuals integrats i catalogats segons el currículum, per a facilitar el seu ús a la comunitat educativa.

delicious

Delicious és un servei de gestió d'adreces d'interès social. Facilita la categorització amb paraules clau (etiquetes), fet que n'agilitza la localització. Així permet agrupar-les, etiquetar-les, compartir-les amb altres usuaris del servei iconèixer qui (i quanta gent) ha desat un determinat enllaç.

recursos

Monogràfics. Interessant recull de recursos pedagògics, que actualitza periodicament, el CRP Vallès Occidental I de Sabadell.
Tiching és una plataforma web que permet trobar de forma ràpida i senzilla tots els continguts digitals educatius que existeixen a internet, adaptats a les necessitats de cada professor o estudiant.

Departament d'Ensenyament

curs 2013/2014