Servei Educatiu del Vallès Occidental IV - Sant Cugat

e Sant Cugat
La Floresta
Les Planes

Sessió informativa sobre el sistema educatiu del Marroc- FORMACIÓ DELS PROFESSIONALS VINCULATS AL PEE

La Najia, de l'Associació IBN BATUTA, va fer una sessió informativa al CEIP La Floresta, adreçada als professionals i agents que treballem en el marc del Pla educatiu d’entorn. Ens va donar a conèixer el Sistema Educatiu del Marroc com a eina per apropar-nos a la realitat de l’alumnat nouvingut procedent d’aquestl país.

Ens va informar sobre els següents aspectes:

.Context (Família, societat, cultura i religió)
.Sistema Educatiu Marroquí (dades, organització, diferències i semblances amb el sistema català, l’escola, la relació de l’escola amb les famílies)
.Els alumnes fills i filles de marroquins (la llengua àrab, dificultats per l’estudi del català i castellà, els alumnes a l’escola, estratègies d’intervenció educativa els alumnes d’origen marroquí.

curs 2007/08