VISITA A L'INSTITUT LEONARDO DA VINCI
EXPERIÈNCIA PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

Recull fotogràfic de tot el procés

visita a l'institut

Dins del Seminari de coordinació entre primària i secundària, l'Institut Leonardo da Vinci de Sant Cugat, prepara amb l'alumnat de segon d'ESO la visita a l'institut que faran els alumnes de sisè de les escoles Catalunya i Turó de Can Mates.

institut leonardo
Cartes de benvinguda a l'institut als companys de sisè: Llegim les cartes de Pau i Ruth que ja han passat per l'experiència.

DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT

L' alumnat de 2n d’ESO (100 alumnes aprox.) prepara la visita de l’institut a alumnat de sisè de les escoles Catalunya i Turó de Can Mates.

Què fan?

Preparen la visita guiada a l'institut. S'organitzen per grups i es reparteixen la feina. Sel.lecció d'informació important, preparació d'exposició oral.

Estudi de preguntes més freqüents...

Reben i atenen als alumnes de les diferents escoles.

L'alumnat de 6è (100 alumnes aprox.) de les escoles es preparen per la visita amb activitats prèvies i posteriors a la visita.

Què fan?

1. Treballen per elaborar bones preguntes que corresponen a les temàtiques:

• M'agradaria saber... (paper de color taronja)
  • Em neguiteja ... (paper de color blau)
  • Es cert què ... (paper de color groc)
2. Porten preparades aquestes preguntes a l'institut, en papers de color, i les respostes són apuntades a continuació, en el moment de la trobada.

3. Plantada d’un arbust a l’institut que simbolitzarà el pont cap a l’institut, l’acollida i l’espera fins a la seva arribada.

4. Posada en comú de tot el material recollit, de les impressions, dels comentaris i elaboració de murals amb les preguntes-respostes.

5. Elaboració d'un dossier amb l'experiència.

curs 2014/15