AUDIOVISUALS

Casa de la ràdio i la televisió

La Casa de la Ràdio i la Televisió és un espai didàctic i pedagògic creat per posar a l'abast de petits i grans el món de la ràdio i la televisió. Amb el suport del Departament d'Educació.

Una visita guiada a la televisió (DVD + fitxes didàctiques)

DVD d'AULA MÈDIA que ens mostra l'interior d'una televisió local i ens dóna a conèixer la seva organització, el seu funcionament, la tecnologia utilitzada i tot el complex, però alhora apassionant, entramat de la comunicació televisiva. Material disponible en prèstec (dossier i DVD) al CRP.

Concurs de podcast "Sentits en dos minuts" (Infantil, Primària, Secundària)

Organitzat pel Departament d'Educació, el programa “L'altra ràdio a l'escola” de Ràdio 4 i Podcatalà. Presentació de creacions d'àudio de dos minuts que comuniquin sensacions, emocions i sentiments mitjançant la paraula, la música i els sons. Inscripcions fins el dia 28 de febrer del 2009.

Bloc del curs "Introducció a l'ús dels recursos audiovisuals a l'aula"

Un interessant bloc d'Oscar González amb diverses propostes d'eines i recursos MAV

Mostra/concurs 2008 de produccions audiovisuals escolars Fotografia-Video/TV-Ràdio Informació general: bases, calendari, ... Termini d'inscripcions: del 10 de març al 4 de maig
"Mirar, veure i produir" (taller audiovisual)

Complerta proposta de treball de Fernando Lorza per a introduir en el llenguatge audiovisual l'alumnat (Aules Obertes, ESO i CS de Primària). Material disponible en prèstec (dossier i DVD) al CRP

XTEC Cinema

Espai web amb variats recursos, eines, experiències, etc. relacionades amb el cinema

Portal de TV i RÀDIO del Departament d'Educació

Recursos Audiovisuals

Un complert portal de la XTEC de variats recursos audiovisuals (notícies, adreces, ...).

Comunicació Audiovisual a l'Aula

Recull de propostes (activitats, experiències i vídeos) per a treballar l’educació en comunicació audiovisual a l’aula.

Videoteca digital

Una selecció de vídeos didàctics de la XTEC que ha estat digitalitzada per poder ser distribuïda via Internet.

TIC MAV al món

Pàgina amb diferents recursos audiovisuals i eines digitals d'interès educatiu.

Jornades Educació i Pantalles en el segle XXI

Jornades organitzades per Aula.Mèdia a Barcelona del 22 al 24 de gener de 2008

Projectes d'Innovació en Comunicació Audiovisual

Portal del Departament d'Educació relacionat amb els Programes d'Educació en Comunicació Audiovisual

MAV al CEIP Nadal - Sant Feliu de Llobregat

Blog de mitjans audiovisuals del CEIP Nadal

Concurs de curtmetratges "Catalunya, un país intercultural"

(Fundació Bosch i Gimpera, Departament d'Educació i d'altres col·laboradors)

Mostra/concurs 2007 de produccions audiovisuals escolars Fotografia-Video/TV-Ràdio

Centres educatius participants de la zona: Escola Mestral i CEIP Nadal (Sant Feliu Llob.)

SEM TAC (Seminari TAC a la Zona Baix Llobregat 1 (Curs 2007-08)

Pàgina de la sessió del seminari dels Coordinadors/es TIC dedicada als audiovisuals

SAV

Pàgina informativa dels Seminaris d'Audiovisuals

SAIP - Baix Llobregat (Curs 2006-07)

Blog del Seminari d'Audiovisuals fets a la comarca.

SAIP - Sant Feliu de Llobregat (Curs 2006-07)

Blog del Seminari d'Audiovisuals amb referència als seus participants.

... ...
Servei Educatiu Baix Llobregat 1 - Sant Feliu de Llobregat - Molins de Rei - El Papiol
Centre de Recursos Pedagògics - crp-santfeliu@xtec.cat - Gener 2009