Fem teatre: treu l’actor o l’actriu que portes dins
Escola L'Alzina
Molins de Rei

Durant el primer trimestre del curs, amb els alumnes de 6è, llegim unes 20 obres curtes de teatre i en seleccionem dues que representarem a final de curs. Els nois i noies es reparteix entre les dues obres escollides i trien els papers que volen representar. Iniciem els assaigs a finals del primer trimestre i a mitjans del segon busquem el vestuari, triem la música i comencem els decorats. Paral·lelament fem activitats i jocs d'expressió oral i corporal que ens ajuden a millorar l'expressió i a desinhibir-nos. L'obra es representa al teatre de la Joventut Catòlica amb cabuda per a 500 persones: permet valorar l'esforç i la dedicació de l'alumnat i dóna còmoda assistència a la resta de l'alumnat i les seves famílies.