La ràdio escolar
Escola Pau Vila
El Papiol

La iniciativa d’elaborar aquest projecte apareix quan es posa en marxa la Ràdio Municipal del Papiol. Des de l’escola es veu l’oportunitat de treballar aquest recurs tecnològic com a mitjà de comunicació que permet treballar diferents competències curriculars, a la vegada que ofereix la possibilitat que els alumnes puguin expressar-se en el seu context local, donant a conèixer així les seves experiències, inquietuds, activitats escolars, etcètera.
El projecte pretén ser una experiència innovadora i enriquidora, ja que implica la participació de tots els alumnes de l’escola, la qual cosa ens pot ajudar a avançar cap a una escola oberta al medi, renovada, fent ús de les noves tecnologies i inclusiva, afavorint per tant, el sentiment de cohesió social de tota la comunitat educativa de l’Escola Pau Vila.