Jocs de pistes a l’escola
Escola Arquitecte Gaudí
Sant Feliu de Llobregat

En el marc de les Jornades Culturals de l’escola, cada any fem un joc de pistes per tot el recinte escolar, relacionat amb els tema de les jornades. En aquest joc de pistes hi participa tota la comunitat educativa: els alumnes com a participants, les famílies com a monitors de les proves, els docents com a creadors i organitzadors del joc i com a monitors de les proves, i el PAS que col·labora en la preparació de les proves. Es tracta d’una activitat col·laborativa internivells, ja que els equips estan formats per alumnes de P4 a 6è (els de P3 en tenen un per ells en el que els de 6è fan de monitors) i per a superar les proves és imprescindible l’aportació de cadascun dels seus membres. Es tracta d’una activitat lúdica, però també serveix per posar en pràctica o per demostrar els coneixements que han après del tema treballat a les jornades.