Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

Preparant-nos per ser adults autònoms
Centre:
Centre Xamfrà-Taller Sant Miquel
Localitat:
Sant Feliu de LLobregat

Bona pràctica emmarcada en el concepte d’Autonomia i la seva concreció en una de les àrees del nostre Currículum de Formació Professional Adaptada: “Àrea d’Autonomia”.
Per a l’escola Taller Sant Miquel l’autonomia dels nostres alumnes és la màxima finalitat educativa perquè entenem que el desenvolupament d’aquesta competència els dóna eines per a la seva seguretat física i anímica, i per a la seva inserció social. És per això que està contemplada molt especialment en el nostre Projecte Educatiu i planificada en el Projecte Curricular.
Amb aquesta presentació, volem mostrar una petita part de la posta en pràctica d’aquest concepte pedagògic, de la seva realitat educativa en el dia a dia i dels aprenentatges que els nostres nois i noies van assolint.

+ Informació