Els Centres de Recursos Pedagògics dels Serveis Territorials  d’Educació i Universitats a Lleida amb el Departament de Ciències de l’Educació de l’IEI han treballat conjuntament durant els cursos 2003-04 i  2004-05 per elaborar aquesta exposició amb tots els materials didàctics que li donen suport. Al mateix temps coordinaran les visites i el seu guiatge.

OBJECTIU

L’objectiu d’aquesta exposició és donar a conèixer la riquesa patrimonial de les Terres de Lleida mitjançant un recorregut visual que permeti descobrir-ne els espais naturals i artístics així com els aspectes econòmics, socials i culturals més rellevants de les nostres comarques.

CONTINGUTS

Els continguts temàtics d’aquesta exposició s’estructuren en sis grans blocs temàtics desenvolupats en 53 plafons de (2m x 1m) :
  1 LA COMARCA DEL SEGRIÀ 4 plafons
  2 INFORMACIÓ GENERAL DE LES TERRES DE LLEIDA 5 plafons
  3 INFORMACIÓ GENERAL DE LES COMARQUES 11 plafons
  4 PATRIMONI ARTÍSTIC DE LES COMARQUES DE LLEIDA 11 plafons
  5 PATRIMONI NATURAL DE LES COMARQUES DE LLEIDA 11 plafons
  6 PATRIMONI CULTURAL DE LES COMARQUES DE LLEIDA 11 plafons

El professorat podrà triar o prioritzar els blocs que li interessi treballar amb l’alumnat. A la sessió informativa de l'exposició al CRP del dia 18 d'octubre, s'explicarà com es pot optimitzar la visita amb alumnes per tal d'ajustar-la als interessos de cada grup. Per assistir a aquesta reunió cal inscriure's abans del 17 d'octubre.