PROJECTES EUROPEUS EN LÍNIA

Durant el 2006 es vol donar impuls a dues iniciatives: el projecte eTwinning que promou l'ús de les TIC per treballar plegats més enllà de les fronteres i la celebració de l’Spring Day 2006 (Dia de la Primavera).

Projecte eTwinning. Cal que us hi registreu i, a partir d’aquí, podreu accedir a una base de dades d'escoles per agermanar-vos-hi (d'aquí el nom) i tirar endavant projectes en comú o, simplement, estar en contacte a través d’una interfície de treball compartida en línia.

Spring Day 2006 (Dia de la Primavera 2006) pel 21 de març.També cal registrar-s’hi. Ben aviat, estarà disponible un espai web des del qual tots els centres registrats podreu fer propostes per a una Europa millor

Tot i que els portals són en anglès (s’estan duent a terme gestions per a la seva traducció al català), les activitats s’hi poden dur a terme en qualsevol llengua de la Unió Europea.