Diari de colònies: “L’Alt Empordà (curs 2005-06)
CEIP àngel Guimerà - Tàrrega

Nivell: segon curs de cicle superior.

Programa amb el qual s’ha dut a terme la realització de l’activitat: Word, Paint Shop Pro, Front Page i FTP

Àrea/es curricular/s i/o temes transversals implicats/des: llengua Catalana, medi social, medi natural, matemàtiques, visual i plàstica.

Continguts curriculars que es treballen: tipologies textuals: crònica-Reportatge, comarques: La Selva, Baix i Alt Empordà i Pla de l’Estany, eespecte pel medi ambient, arrels històriques de Catalunya.

Recursos utilitzats: càmeres i videocàmera digitals, ordinadors portatils, escàner.

Descripció de l’activitat: diàriament, l’alumnat elaborarà una crònica-reportatge de les visites programades. Al vespre, elaborades les pàgines web corresponents, es trametrà via FTP a la web del centre, per la qual cosa, les famílies podran gaudir d’un contingut i d’unes imatges del dia a dia de la Sortida. Finalment, podran imprimir el reportatge en format revista (paper) per tota la comunitat educativa.

Durada: preparació: 1 trimestre. Realització: 5 dies.

Nom del professor/a responsable o de contacte: Víctor A. Valero

Resultats: material web, revista escolar en format paper, dossier de treball de l’alumne/a.

Dificultats trobades en la realització de l’activitat: