Racó del protagonista
CEIP Guillem Isarn - La Fuliola

Nivell: Cicle superior si bé és exportable a qualsevol de primària.

Programa amb el qual s’ha dut a terme la realització de l’activitat: Pinnacle Studio 8

Àrea/es curricular/s i/o temes transversals implicats/des: Tutoria

Continguts curriculars que es treballen: Donat que es tracta d'una activitat supeditada a les particularitats i desigs propis de l'alumne de protagonitza l'activitat, podríem dir que es tracta d'uns continguts globalitzats si bé sovint es centren en una àrea en concret.

Recursos utilitzats: Ordinador, càmera de vídeo, projector, dvd gravador, càmera fotogràfica i tot el que necessiti el nen per a fer l'activitat.

Descripció de l’activitat: Es tracta que una tarda al curs, una persona ens demostra que ja té una mica "d'història", i que, per tant, és capaç de mostrar als altres una habilitat, una afició, destresa de la qual se'n sent orgullós. L'activitat s'enregistra tant en suport imatge fixa com en vídeo i amb el recull de totes es fa un dvd amb aquestes imatges ja editades i que es lliura a l'alumnat a final de curs.

Durada: 20 setmanes en sessions d'uns 20 minuts setmanals.

Nom del professor/a responsable o de contacte: Àngel Paniagua i Real

Resultats. Cd-vídeo de totes les experiències.

Dificultats trobades en la realització de l’activitat: L'editatge del vídeo és laboriós però el resultat val la pena.