c
Indústria 3. 25300 TÀRREGA. +34 973312318. se-urgell@xtec.cat
  Experiències TIC dels centres de l'Urgell

Presentacions de treballs curriculars
CEIP Guillem Isarn - La Fuliola

Nivell: Cicle superior si bé és exportable a qualsevol de primària.

Programa amb el qual s’ha dut a terme la realització de l’activitat: Power Point o open office

Àrea/es curricular/s i/o temes transversals implicats/des: ciències naturals, ciències socials i llengua catalana.

Continguts curriculars que es treballen: tots curriculars: a socials el tema és Espanya i a naturals, qualsevol dels continguts treballats a classe.

Recursos utilitzats: Ordinador, càmera fotogràfica, internet i projector.

Descripció de l’activitat: Es tracta que l'alumne sigui capaç de desenvolupar un contingut prèviament treballat amb suport TIC i que sigui capaç d'exposar-lo davant de la resta dels companys.

Durada: De 8 a 10 sessions anuals.

Nom del professor/a responsable o de contacte: Àngel Paniagua i Real, Joan Condemines i Novell

Resultats. Tenim ja unes 50 presentacions realitzades de cursos anteriors. Cada alumne s'emporta en un cd de final de curs totes les que ha fet al cicle.

XARXA TELEMÀTICA EDUCATIVA DE CATALUNYA
EDU365. Servei a disposició de tot l'alumnat de Catalunya i les seves famílies