“Rap de don Quijote” (curs 2005-06)
CEIP Macià Companys - Agramunt

Nivell: Cicle Mitjà (3è i 4t)

Programa amb el qual s’ha dut a terme la realització de l’activitat: Word, intenet explorer

Àrea/es curricular/s i/o temes transversals implicats/des: Coneixement del medi Natural i Social, llengua catalana, àrea cultural i Artística (conèixer i valorar el patrimoni)

Continguts curriculars que es treballen: Conèixer la població (Agramunt, 3r); comarca (l’Urgell, 4t), medi físic, sectors de la població (indústries d’Agramunt), població, entorn cultural del poble, història de la població.

Recursos utilitzats: programes, aparells, altres...,TV, ordinadors, DVD i vídeo, llibres de consulta i revistes, internet explorer, material informatiu de l’oficina de Turisme

Descripció de l’activitat: aquest projecte es realitza per familiaritzar l’alumne amb l’entorn on viu i conèixer millor el seu poble (3r) i la seva comarca (4t).

Durada: curs escolar

Nom del professor/a responsable o de contacte: Teresa Creus

Resultats. Materials elaborats: el resultat final serà un dossier amb informació i il·lustracions adequades del tema.

Dificultats trobades en la realització de l’activitat: al principi del projecte costa de seleccionar el més important i buscar els temes més acceptats per la classe.