Av. Ondara 3. 25300 TÀRREGA. +34 973312318. se-urgell@xtec.cat

Presentació:

Els serveis educatius són equips multiprofessionals que donen suport i assessorament als centres educatius públics i privats concertats de nivells educatius no universitaris (professorat, alumnat i famílies).

El pla d'actuació de cada servei educatiu s'ajusta per poder atendre les necessitats dels centres educatius i del seu alumnat, d'acord amb les característiques de la zona, conjuntament amb les prioritats generals i territorials, i tenint en compte els recursos materials i humans de què disposa cada servei educatiu.

El nostre servei educatiu està format pels següents professionals:

CRP:Teresa Vilalta Coll (cord.), Núria Boncompte, Rosa Riu Canela i Ascensió Osete Galimany.

EAP: Teresa Vall Cunillera (cord.), Montserrat Casòliva, M. Carme Llavaneras, i M. Antònia Viciana Rodríguez.

ELIC: Damià Santamaria Gili.

CREDA: Elisa Gimenez Acha i Eva Roig Binefa.

Treballadora Social: Maria Àngels Adrià Bellmunt.

Fisioterapeuta: Meritxell Caselles Cots.

Aux. administrativa: Sònia Roig Binefa.

Els serveis educatius organitzen els seus plans d'actuació en el marc de les seves funcions i del seu àmbit d'intervenció, d'acord amb les prioritats fixades pel Departament d'Ensenyament en la resolució relativa a l'organització i el funcionament dels serveis educatius, per al curs escolar.