Materials TIC de suport a l'atenció a la diversitat a l'ESO.

Edu365 L' escriptori

13 - Abril- 05

escriptori Edu365

Diccionaris

• Diccionari multilingüe: és un diccionari de llengua catalana multilingüe castellà - anglès - francès - alemany
  • Enciclopèdia catalana: accés al contingut de la Gran Enciclopèdia Catalana en la seva darrera actualització. Recull 150.000 entrades, fotografies, topònims, plànols...
  • Dídac diccionari escolar destinat a alumnes de primària i dels primers cursos d'ESO
  • Enciclonet és una enciclopèdia en línia en llengua castellana
  • Encyclopaedia Britannica edició escolar de l'Encyclopaedia Britannica en línia

Calculadora WIRIS és una calculadora numèrica, simbòlica i programable

Editor permet escriure documents en línia i emmagatzemar-los directament a les carpetes d'usuari de l'edu365 o de la XTEC

Mapes (comarques Catalunya) recull un conjunt de materials cartogràfics: mapes per imprimir, per utilitzar-los com a gràfics, i per representar dades sobre el territori amb aplicacions interactives.

Traductor (català - castellà i viceversa) Ofereix dues possibilitats:

• Tradueix en línia per a un fragment escrit petit.
  • Tradueix documents per correu electrònic (fitxers en formats RTF, TXT o HTML)