Materials TIC de suport a l'atenció a la diversitat a l'ESO.

Edur 365: Xat

13 - Abril- 05

És una aplicació per a la comunicació escrita en línia i en temps real entre usuaris.

S' entra des de la portada, a la barra superior.

L' usuari pot canviar-se el nom, escollir un dels canals i seguir les instruccions de la pantalla per començar el diàleg. A la columna de la dreta es veuen els usuaris que hi ha connectats.

Per a utilitzar-lo, cal estar registrat, com a alumne/a, pare o mare o com a professor/a.

Es pot utilitzar com a mitjà de comunicació en temps real entre els alumnes, sense que la distància sigui un impediment. S' ha de tenir present que val la pena moderar la conversa i tenir uns objectius clars per tal de treballar la conversa escrita. Es poden fer jocs de preguntes i respostes.

Pràctica. Fem un xat?
  • Identifiqueu-vos al portal.

• Des de la barra superior de la portada de l' edu365 entreu a xat.

• Per defecte a "Nom" sortirà el vostre identificador. Podeu canviar-lo amb el nom que vulgueu.

• Seleccioneu un canal i feu clic a entra.

• Heu d' escriure dins la caixa de text i fer clic a envia per tal que la vostra frase la pugui llegir qui estigui connectat.

Que comenci la conversa!