SATI EEE SATI EEE
III Jornades NT&NEE Taller 03
Adaptació dels Llibres de text per a alumnat amb discapacitat física

Lloc:Centre Pilot de paràlisis cerebral Aspace
Parc de Montjuïc( Tres Pins, s/n)
Barcelona Tel: 933258300

Coordina: Sandra Millet,...
Situacio  propostes  llista inscrits Inscripció tancada  MATERIALS CREATS

Pels alumnes amb discapacitat física el fet de passar pàgina, escriure a ma o fer-ho en l'espai reservat són veritables barreres d'accessibilitat a l'hora d'utilitzar els llibres de text.

Per a ells i molts d'altres, treballar amb l'ordinador els pot facilitar realitzar les activitats escolars i obtenir uns resultats semblants als dels seus companys.

Adaptar llibres de text a l'ordinador és una activitat imprescindible per aquells alumnes amb NEE que estan integrats en una escola ordinaria.

No és una tècnica dificil d'aprendre però cal aplicar una estratègia adequada. S'han d'escanejar les pàgines, crear formularis i quadres de text en les activitats.

El treball en grup grup sempre resultarà més rentable i agaradable.

El que cal discutir és:

• Quins llibres i quines assignatures cal adapatar?
  • Com s'adapten les diferents activitats?
  • Quins recursos utilitzem?

Les eines de treball poden ser
  • Escanner
  • Word
  • Tpwin
  • Power Point

S'iniciarà un debat telemàtic i a partir de les aportacions dels participants s'elaborarà una proposta definitiva.