SATI EEE SATI EEE

Convocat˛ria de la Jornada

Introducció

A la darrera sessiˇ del seminari d'Educaciˇ Especial es va llanšar una proposta de realitzar una Jornada de construcciˇ de materials per alumnes amb necessitats educatives especials. L'objectiu d'aquesta jornada Ús la creaciˇ de materials especialment dissenyats per als alumnes amb necessitats educatives.

La jornada

La jornada se celebrarÓ el dimarts 29 de juny de 1999 en horari de matÝ i tarda, en forma de tallers simultanis, i distribu´ts. Els participants es podran inscriure a un ˙nic taller del seu interŔs, independentment del lloc on es realitzi. El taller es realitzarÓ en un centre educatiu suficientment equipat. A cada grup de treball hi haurÓ un assessor, coordinat des del PIE, que vetllarÓ pels aspectes tŔcnics i organitzatius de la jornada. El dia de la jornada els participants es presentaran en el punt de reuniˇ aportant tota la documentaciˇ i materials auxiliars que creguin necessaris. En finalitzar la jornada cada participant podrÓ emportar-se els materials elaborats.

Propostes de tallers

1. Programes senzills d'estÝmul-resposta per a nens que tenen un nivell cognitiu molt baix
Es dissenyaran jocs i materials on es produeixin imatges i sons en clicar una tecla o un commutador (globus que peta, cotxe que corre....). Es treballarÓ amb programes com el Tpwin, el KliK& Play o d'altres materials.
Lloc Montblanc

2. Desenvolupar activitats de llenguatge amb el Clic
S'utilitzaran les noves prestacions del Clic v 3.0 per desenvolupar materials adequats als nostres alumnes.
Lloc Girona

3. Programes d'inici de lecto-escriptura que utilitzin els recursos informÓtics per˛ amb continguts de referŔncia al Cicle Superior de PrimÓria
Es tracta de crear activitats relacionades amb els continguts de conceptes del Cicle Superior de PrimÓria que permetin dotar d'activitats i materials de treball, adients a l'edat, als infants amb NEE grans. Es treballaria amb programes com el Clic, la Tauleta, el TPWIN...
Lloc Barcelona

4. Crear programes d'interacciˇ amb la veu construint jocs amb el Klik&Play S'utilitzaran els nous recursos de reconeixement de la parla del projecte Fressa 2000 i el Klik&Play. Per desenvolupar jocs que treballin la parla.
Lloc Barcelona

MatrÝcula
La matrÝcula es realitzarÓ per Internet seguint les instruccions que trobareu a les pÓgines d'Educaciˇ Especial de la XTEC www.xtec.es/dnee/jornada/ El perÝode d'inscripciˇ serÓ del dilluns 26 d'abril de 1999 al divendres 7 de maig. Les llistes definitives i altres aspectes sobre la planificaciˇ de la jornada es podran consultar a les pÓgines de la Web.