Descripció i/o referència Autors:Vendrell, J. M.
Consta d'un conjunt d'exercicis preparats per treballar diversos aspectes del llenguatge oral i escrit. Els seus exercicis són dirigits a recolzar l'aprenentatge i el desenvolupament lexical en nens i/o afavorir la denominació en els casos de trastorns del llenguatge. El programa s'acompanya de dos mòduls i proposa els exercicis de: - Explorar el vocabulari
- Comprensió oral
- Comprensió escrita
- Dictat
- Denominació
El Mòdul 1 treballa cent quinze paraules agrupades en cinc històries: La Masia, La Casa, Els Nens, La Cuina i El Bany. El Mòdul 2 treballa cent dotze paraules diferents en dues històries: El Pescador i El Poble Pescador.
Procedència Sinera 2000
Prèvies
A. percepció visual
- Atenció
|  |
- Discriminació
|  |
- Anàlisi
|  |
- Memòria
|  |
Llenguatge oral i escrit
B. Fonètica i fonologia::
- Audició
- Atenció
|  |
- Discriminació
|  |
- Anàlisi
|  |
- Memòria
|  |
- Parla
- Articulació fonemes
|  |
- Tira fònica
|  |
- Elements suprasegmentals
- Ritme
|  |
- Accent
|  |
- Pausa
|  |
- Entonació
|  |
- Melodia
|  |
- Tensió
|  |
- Intensitat
|  |
C. Morfosintaxi
- Tipologia de frase
- Simples
|  |
D. Semàntica
E. Llengua oral: ús i comunicació
F. Llengua escrita
- Lectura
- Coneixement del sistema
|  |
- Estratègies de lectura
|  |
- Comprensió lectora
|  |
- Escriptura
- Coneixement del sistema
|  |
- Ortografia
|  |
- Estratègies d'escriptura
|  |
- Expressió escrita
|  |
- Actitud i ús
|  |
|