Descripció i/o referència Es tracta d´ un CD exclusivament dedicat al conte dels Tres porquets. En aquest CD es despleguen una sèrie d´ activitats que podríem agrupar en dos apartats: D´ una banda les activitats que fan referència més directament al relat del conte, la seva explicació oral i escrita, la seqüenciació d´imatges,....Com a opcions podem triar l´ idioma i es contempla la possibilitat de poder escoltar el relat en un idioma i llegir-lo paral·lelament en un altre...etc.D´ alta banda tenim les activitats més de caire lúdic com per exemple trencaclosques, activitats de relacionar, de discriminar onomatopeies...etc. En general podem dir que es tracta d´ un CD força complert i motivador sobretot per a nens i nenes de primària.
Procedència Altres
Prèvies
A. percepció visual
- Atenció
|  |
- Discriminació
|  |
- Anàlisi
|  |
- Memòria
|  |
- Orientació espacial
|  |
- Orientació temporal
|  |
- Raonament
|  |
Llenguatge oral i escrit
B. Fonètica i fonologia::
- Audició
- Atenció
|  |
- Discriminació
|  |
- Anàlisi
|  |
- Memòria
|  |
- Parla
- Veu
| |
- Articulació fonemes
| |
- Tira fònica
| |
C. Morfosintaxi
- Flexió nominal
- Gènere
| |
- Nombre
| |
- Determinant i adjectiu
| |
- Concordança
| |
- Flexió verbal
- Persona
| |
- Nombre
| |
- Temps
| |
- Concordança SN-SV
| |
- Tipologia de frase
- Simples
|  |
- Coordinades
|  |
- Subordinades
| |
D. Semàntica
- Comprensiva
- Lèxic
|  |
- Descripció
|  |
- Categorització
| |
- Comparació
| |
- Frases fetes
| |
E. Llengua oral: ús i comunicació
- Comprensió oral
|  |
F. Llengua escrita
- Lectura
- Coneixement del sistema
|  |
- Estratègies de lectura
| |
- Comprensió lectora
|  |
Llengua de signes:
- A. Estructura de la LSC
| |
- B. Semàntica de la LSC
|  |
- C. Paràmetres del signe
| |
- D. Ús i comunicació de la LSC
|  |
- E. Dactilologia
|  |
|