Taula Catàleg de Programes

moltíssim
molt
una mica
moltíssim
molt
molt
molt
bastant
moltíssim
moltíssim
molt
moltíssim
bastant
 
 
molt
una mica
moltíssim
moltíssim
Llengua catalana INFANTSJOVESIncorporació tardanaDisc. motriuDisc. auditivaDisc. intel.lectualDificultats d'aprenentatgeprofessoratalumnatpares i familiaimatgetextInterficieContingutPRIMÀRIAINFANTILDocument imprimibleWindows 98

Recursos per la comunicació amb famílies i alumnes nouvinguts

Word

http://www.xtec.net/dnee/satieee/2003/sessio1/ivjornada.htm

Recursos per la comunicació amb famílies i alumnes nouvinguts

Autor: Coordinació: Ayuda, E. i Sala, J. (2002)

 

Descripció

Diferents ajudes per facilitar la comunicació amb els alumnes i les famílies que no comprenen suficientment el català.
Es tracta de fitxers Word on s'utilitza la fotografia com a suport de la comunicació escrita. Aquests documents es poden obrir des del processador de textos i modificar segons la informació que calgui comunicar.
El resultat final serà un document imprès per donar als alumnes o a les famílies. Aquests materials també es poden utilitzar com a recurs per a l'aprenentatge del lèxic i per treballar l'expressió oral.

Els materials s'ocupen de dos àmbits:
Les sortides i colònies
S'han elaborat un model de circular per notificar les dades de la sortida, i diferents vocabularis temàtics que ajuden a comunicar diferents aspectes relacionats amb una sortida escolar: on anem, com hi anem, quan costa i quin dia, què mengem, què portem i on dormim

Vida diària de classe
S'han preparat dos llistats per als pares, amb informacions sobre els documents de matrícula i les vacunacions.
També s'ha preparat :
Un horari d'escola amb rellotges que indiquen les hores d'entrada i sortida.
Un horari de classes amb fotos del llibres com a símbols de l'assignatura.
Uns vocabularis amb imatges sobre els següents temes: material de parvulari, menjador, neteja, esmorzars, festes i oficis diversos.

Recursos per la comunicació amb famílies i alumnes nouvinguts

Observacions

Competències bàsiques

CL LINGÜÍSTIC

 
 

CL2 LLEGIR

 
 
CL2.09 Implicar-se activament en la lectura.