![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Coordinació: Ayuda, E. i Sala, J. (2002)
Diferents ajudes per facilitar la comunicació amb els alumnes i les famílies que no comprenen suficientment el català.
Es tracta de fitxers Word on s'utilitza la fotografia com a suport de la comunicació escrita. Aquests documents es poden obrir des del processador de textos i modificar segons la informació que calgui comunicar.
El resultat final serà un document imprès per donar als alumnes o a les famílies. Aquests materials també es poden utilitzar com a recurs per a l'aprenentatge del lèxic i per treballar l'expressió oral.
Els materials s'ocupen de dos àmbits:
Les sortides i colònies
S'han elaborat un model de circular per notificar les dades de la sortida, i diferents vocabularis temàtics que ajuden a comunicar diferents aspectes relacionats amb una sortida escolar: on anem, com hi anem, quan costa i quin dia, què mengem, què portem i on dormim
Vida diària de classe
S'han preparat dos llistats per als pares, amb informacions sobre els documents de matrícula i les vacunacions.
També s'ha preparat :
Un horari d'escola amb rellotges que indiquen les hores d'entrada i sortida.
Un horari de classes amb fotos del llibres com a símbols de l'assignatura.
Uns vocabularis amb imatges sobre els següents temes: material de parvulari, menjador, neteja, esmorzars, festes i oficis diversos.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.09 Implicar-se activament en la lectura. | ![]() ![]() ![]() ![]() |