![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Vila, M.; Vilardell, R (2003)
Es tracta d'una presentació que explica el conte que porta per títol i que fa interactuar a l'alumne per avançar en la història.
L'ús és ampli, ja que depén de fins a quin punt el mestre dona suport a l'alumne, doncs hi ha força text i poc so.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ||||
CL2.07.03 Treure profit de les imatges i d'altres indicis que acompanyen un text o fer servir la imaginació quan en manquen, per assegurar-ne més la interpretació. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ||||
CL3.10.02 Controlar el procés d'escriure per assegurar millor la correcta escriptura de les paraules:mantenir l'atenció, dubtar davant l'ortografia de determinades paraules, saber què fer quan s'ha comès un error, consultar… | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ||||
TI4 ÚS DE PROGRAMES BÀSICS | ![]() ![]() ![]() ![]() |