inici

Horaris de francès
Horaris d'italià

Cursos intensius d'estiu juliol 2016

Consulta de resultats (a partir del 27 de juny)

Alumnes oficials presencials

Per identificar-vos cal introduir la data de naixament a la casella 'usuari' seguint el format 00-00-0000, i el DNI a la casella 'contrasenya'. En cas que se us denegui l'accés, si us plau torneu-ho a intentar posant-hi el NIF en comptes del DNI.

Alumnes lliures - certificat de nivell avançat i C1- convocatòria ordinària juny 2016

Sol·licitud de revisió de les qualificacions amb un/a corrector/a de la prova - Certificat de nivell intermedi, avançat i C1 (disponible de les12:00 h. del dia 27 de juny fins a les 12:00 h. del dia 28)

Matriculació d'antics alumnes (matrícula per al curs 2016-2017).

Calendari de matrícula

• Accès a l'aplicatiu de matrícula online

Per identificar-vos cal introduir la data de naixement a la casella 'usuari' seguint el format 00-00-0000, i el DNI a la casella 'contrasenya'. En cas que se us denegui l'accés, si us plau torneu-ho a intentar posant-hi el NIF en comptes del DNI.

PIA curs 2016-2017: Matriculació d'antics alumnes.

Calendari de matrícula

Accès a l'aplicatiu de matrícula online

Accés al nivell C1: Informació general i calendari

Consulteu el catàleg de la biblioteca del centre